kerstmis en vakantie - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu kerstmis en vakantie - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

kerstmis en vakantie

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

29 December 2005 | Verenigde Staten, Ouray

ehmmm, ik heb geloof ik een hele hoop te vertellen over de afgelopen dagen, ik ga t maar een beetje kort houden want ik ben er een beetje te lui voor. vandaag heb ik weer gesleed en het ging superhard. we hadden onder andere een slee die rond was, en opgeblazen en ehm, die draaide dus ook rond en ging superhard en dat was heel eng en heel cool. maar ja, vandaag is verder niet superinteressant om over te vertellen denk ik zo.
kerst was cool. op zaterdagavond hebben we kaasfondue gegeten met de familie hier en daaarna zijn we naar de kerk geweest. we kregen allemaal een kaarsje in de kerk, dat was wel leuk.
zondagochtend gingen we cadeautjes openmaken, ik had ook best wel veel gekrgen! ik had ook cadeautjes in zo'n grote sok die ze altijd ophangen.
op maandag zijn we naar het ski resort geweest en ik ging daar dus snowboarden. dit was de eerste keer dat ik echt echt ging snowboarden want die andere keren kan je niet echt goed meetellen, omdat het op korte heuvels was in diepe sneeuw en er viel dus niet echt veel te leren. maar nu dus wel en het was erg pijnlijk.
maar goed, het schijnt dat de tweede keer beter zal gaan.. ik hoop het maar. :P
verder heb ik ook nog cross country skien gedaan op woensdag en pizza gegeten met Jordana op dinsdag en ehm, dat was wel weer zo ongeveer een samenvatting van wat ik heb gedaan.
oh ja! ik heb ook nog gebowld gister met een hele groep en daarna zijn we naar de denny's gegaan om te eten en daarna naar de walmart om 1 uur 's nachts. :)
xxx
Harmke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 20769

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: