Ghana - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van harmkeb - WaarBenJij.nu Ghana - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van harmkeb - WaarBenJij.nu

Ghana

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2009 | Nederland, Alkmaar

hehe, na ongeveer een uur kijken heb ik door hoe ik iets toe moet voegen. Eigenlijk niet eens zo moeilijk, maar volgende keer zal het vast wel weer zo gaan.
Nadat ik verliefd ben geworden op New York (Bushwick, Brooklyn!) ga ik nu alweer naar een ander land, ik ben zo trouw... :)
Ghana dus. Morgen al.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 20759

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: