amerika-reizen - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu amerika-reizen - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

amerika-reizen

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2006 | Verenigde Staten, Ouray

Hi!!!
Tja, het valt me ineens op dat ik nog zo onwijze veel te vertellen heb. Vegas, Washington, en dan ook nog eens de Grand Canyon.
De afgelopen weken waren dus nogal druk, en ik ben amper thuis geweest, laat staan op school.
In mn vorige bericht had ik dus al verteld dat Vegas helemaal geweldig was. Nou,de rest was natuurlijk ook helemaal geweldig.
In washington heb ik zoveel nieuwe mensen ontmoet, en dat was echt heel erg gezellig.
ik kan nu even niet alle details vertellen, maar het komt erop neer dat alles leuk was.
Van de stad Washington was ik opzich niet geweldig onder de indruk. het was natuurlijk wel supercool om the White House te zien en het lincolmemorial. Dus het was het zeker wel waard allemaal.
Maar goed, in deze voorjaarsvakantie ben ik dus naar de Grand Canyon geweest, ben nog maar een paar dagen terug.
Het Amerikaanse landschap is gewoon zo geweldig, ik ben er helemaal verliefd op. We hadden alleen al zoveel dingen gezien op de weg naar de Grand Canyon, en toen dus de Grand Canyon zelf.
Ok,ik moet dit bericht nu stoppen, maar binnenkort zal ik een duidelijker bericht schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 20776

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: