ice climbing! - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu ice climbing! - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

ice climbing!

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2005 | Verenigde Staten, Ouray

ik ga zo ijsklimmen!!! ik ben er behoorlijk zenuwachtig voor :D het gaat waarschijnlijk best wel eng worden..
maar ja, ik heb er zo'n zin in!
ik had even zin om dat te vertellen.
verder, bedankt voor de reacties enzo!
xxx
Harmke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 20763

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: