zondag - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

zondag

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2005 | Verenigde Staten, Ouray

ik heb nog ongeveer helemaal niks gedaan vandaag, maar ja, dat hoort ook zo want het is vakantie. ik zou eigenlijk gaan snowboarden met Jeremy, maar ze was te moe. ze hadden gister een baskteballwedstrijd.
ik ga vanavond om 6 uur oppassen op Hunter. Daar heb ik al een paar keer opgepast.
Andrew (een vriend van me) komt misschien dan nog even langs als Hunter in bed ligt, dat zou wel gezellig zijn.
Morgen ga ik waarschijnlijk snowboarden met Tom en Jordana, dat zijn 2 vrienden van mij. Met jordana ga ik het meeste om hierzo.
Gister was ik ook de hele dag met Jordana. We gingen kerstcadeautjes kopen en daarna naar de hot springs en daarna zouden we eignelikj naar de sushi bar gaan, maar we besloten dat we liever pizza wilden. DUs we gingen pizza kopen en lekker film kijken.
Was wel gezellig.
Ze hebben hier echt vaak best goeie films op de tv. Dat is opzich wel leuk, maar het zorgt er ook wel voor dat ik vaker tv wil gaan kijken, omdat er bijna altijd wel iets op is.

Harmke

  • 20 December 2005 - 09:05

    Anne:

    He Harmke!
    Dat is al lang geleden dat ik je gesproken heb! Hoe is het met je? Echt gaaf je site! Ik ben nog steeds (niet zo heel hard) aan het studeren en heb het hier wel naar mijn zin zo.. Ik ben benieuwd naar hoe t met je is en ga zeker je site in de gaten houden.. tot snel horens weer
    liefs en kus Anne

  • 20 December 2005 - 16:15

    Kris:

    Hey!! :D Vind het vet dat je nu een site van jou bijhoud! Ga em ook in de gaten houden :) Kwam afgelopen zaterdag toen ik aan het werk was nog een vriendin van je tegen in de Hema :P Weet alleen niet meer hoe ze heet ;P Mischien kan je vriendin het via hier het me toch nog vertellen! Snowboarden pizas eten goeie films alleen maar op tv... :O Dat wil ik ook wel!! *Kijkt jalours* Kijk er naar uit ja over een hele tijd weer terug te zien :) Xies! Kris

  • 20 December 2005 - 16:16

    Kris:

    en een hele dikke knuffel!!

  • 20 December 2005 - 20:30

    Liesbeth, Amsterdam:

    Lieve Harmke,
    Wat een originele website heb je en wat een afwisselend en druk leven dar in de V.S.Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van het kerstdiner met zijn achten!Nogmaals,jij ook heel fijne kerstdagen. Liefs van Lisebth en Bert

  • 21 December 2005 - 08:40

    Elma:

    heee Harmke!
    Zo te horen heb je het dus erg leuk daar, in NL gaat het zijn gangetje..ik heb nu pww ..niet zo leuk dus
    alvast fijne kerst en gelukkig nieuwjaar:)
    xx Elma

  • 21 December 2005 - 17:18

    Lisa:

    heee harmke!
    Ik heb je meeltje gekregen hoor! echt leuk deze site! we gaan hem zeker volgen. Hier gaat alles wel goed:) bij jou gelukkig ook!
    Ik meel je snel weer:)
    xxx Lisa

  • 23 December 2005 - 19:10

    Tjeerd:

    Lieve Harmke, MERRY CHRISTMAS, fijn dat het nu vakantie is, neem je lekker de tijd om te relaxen, om te snowboarden of uitgevloerd voor de t.v. hangen, je bent niet voor niets in Amerika het land van de t.v.Met Kerstmis wordthet waarschijnlijk turkey eten en wie snijdt hem als eerste aan????
    Wat een moderne website heb je gemaakt met stars en stripes, er komen,zie ik al heel wat reacties.
    InNL hebben we tobberig weer, in geen velden of wegen sneeuw te bekennen en ook geen vorst, wederom geen witte Kerst.
    Van ons allemaal ook nog een HAPPY NEW YEAR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 20770

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: