vegassssss - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu vegassssss - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

vegassssss

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

12 Maart 2006 | Verenigde Staten, Ouray

morgen vertrek ik!!!! ik ga eerst een nachtje in grand junction slapen en dan maandag VEGAS!!!!!
Ik heb er zo onwijs veel zin in.
Oh ja, er is trouwens weer sneeuw hier, dus ik heb weer gesnowboard vandaag. was leuk leuk!
Van vrijdag op zaterdag had ik bij Hannah gelogeerd, was ook wel erg gezellig. Het snowboarden was ook met haar samen.
Voor de rest ben ik nu te gestresst voor Vegas om meer te schrijven. haha ik heb er zoooveel zin in.
nou, doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20762

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: