dinsdag - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

dinsdag

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2006 | Verenigde Staten, Ouray

had zin om weer even een berichtje te plaatsen.
3 maanden nog... het is zo raar.
Vandaag weer voetbal gespeeld en daarna meteen naar toneelpractice gegaan. Voetbal viel erg mee, en toneel was leuk.
Morgen heb ik een rustige dag want het is kerkavond dan. Elke woensdag hebben ze jeugdgroep in de kerk en daarom zijn er geen avondtrainingen enzo, van de sports en van toneel. Ik moet wel even kort naar voetbal gaan en daarna naar toneel, maar dat is maar tot iets van 6 uur.
Het is nu half 9 hier en ik denk dat ik huiswerk ga doen of tv ga kijken.
Heb ik al ooit verteld dat de school hier om 8 uur start? Nou, in ieder geval, dat vind ik een beetje te vroeg, vooral voor 2 uur Engelse literatuur.
bye,
Harmke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 20777

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: