's avonds sleeen - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu 's avonds sleeen - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

's avonds sleeen

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2005 | Verenigde Staten, Ouray

Gisteravond was het volle maan, dus ben ik met Jeremy en Michal ergens de bergen in gereden en we zijn op die weg gaan sleeen. het was zo grappig. het gaat zo hard, het is net alsof je in een achtbaan zit.
Jeremy en Michal gingen samen in een slee en ik ging op een andere slee, en ik startte na hun dus ik zie ze ineens bij de auto liggen terwijl ik ze voorbijracete. het was zo vreemd. ze konden niet meer sturen en toen waren ze tegen de auto aangeknald.
maar er was niets aan de hand ofzo hoor.
daarna ging ik met michal op die slee en dus we gingen naar beneden en toen konden we niet meer sturen en toen viel ik eraf en michal ook. het was wel grappig. alleen wel een beetje pijnlijk.
verder had ik vandaag wel lol op school , ik weet al niet meer echt waarom, maar het was wel een leuke dag.
oh en van mijn secret santa heb ik ondergoed gekregen :D zoo cool.
secret santa was deze week, we hadden allemaal een persoon gekregen aan wie we iedere dag een cadeautje gaven in de locker van die persoon. ik kreeg steeeds supercoole cadeautjes. vandaag kregen we het grote cadeau en we kregen te horen wie onze persoon was.
nu is het trouwens vakantie.
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 20780

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: