van alles - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu van alles - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

van alles

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2006 | Verenigde Staten, Ouray

ik heb alweer een poosje helemaal geen berichtjes geplaatst, ik was een beetje bezig. ik ben ondertussen alweer helemaal vergeten waar ik allemaal mee bezig was, maar goed.
eerst had ik natuurlijk Oud en Nieuw gevierd, ik was naar een paar feestje geweest en er was cool vuurwerk. maar die avond was verder niet erg spectaculair.
op 2 januari moesten we alweer naar school. dus ehm ja, toen ging ik dus maar naar school. en... verder ben ik een beetje vergeten wat er allemaal rondom school gebeurde.
oh, Jordana is terug naar Brazilie. dat is wel jammer.
vandaag ging ik met logan en Caroline and Clare film kijken, en daarna moesten ze allemaal naar huis. oh ja, we hebben ook ijsgeklommen een paar keer met outdoor ed en ik had t iedere keer tot de top gehaald, dus ik was best wel blij.
verder kan ik nu bijna de split doen voor dance team, daar was ik wel een beetje trots op eigenlijk, want ik vind het wel cool. het is wel erg pijnlijk om daarvoor te trainen.
en ik ben weer naar Telluride (het ski resort) geweest. en zondag ga ik weer, met een vriendin van me.
ik heb nog wel meer dingen gedaan, maar ik denk niet dat het echt vreselijk interessant is om allemaal te vertellen.
oh, er is een ijsfestival hier nu. er zijn allemaal ijsklimmers van over de hele wereld, omdat Ouray het beste ijspark van de wereld heeft. (dat zegt Jeremy tenminste)
Parker is vertrokken naar Afrika, ze gaat daar lesgeven.
ik hoop dat ik snel weer wat van iedereen die dit leest hoor, en ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal
xx
Harmke

  • 14 Januari 2006 - 00:38

    Sarcasme:

    aantrekkelijk stijl van schrijven....

  • 14 Januari 2006 - 00:39

    Rephrase:

    ooooooooh nee

  • 15 Januari 2006 - 17:38

    Lisa:

    Hoi harmke,
    leuk weer een berichtje van je te horen!
    Gelukkig gaat alles goed met je, met ons gaat het ook goed!
    Aan die 2 hierboven: wie zijn jullie als ik vragen mag??

  • 19 Januari 2006 - 09:39

    Edwin:

    Hey Harmke, goed van dat klimmen en die split ga zo door. Maar gezien jou geheugen en alles en om een beter beeld te krijgen, vroegen ruud en ik ons af of je niet meer foto's hebt om op je site te plaatsen?

  • 30 Januari 2006 - 12:41

    Maaike:

    Hola Harmke

    Vet leuke site! Had eerder willen berichten, bij deze. Het is dus vet leuk, bijna elke dag skiën enzo, moet je nou ook in zo'n soort twirlleader kostuum? :)

  • 31 Januari 2006 - 14:12

    Roon:

    He Harmke,
    Mooi dat je top hebt gehaald. lijkt me mooi om dan op de top te zijn en naar het uitzicht te genieten, of was het daar koud? lijkt me wel. Maar wat is dat vreemd dat je alweer 2 januari naar school moest. doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 20772

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: