hallo - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

hallo

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2006 | Verenigde Staten, Ouray

hallo!
het is alweer heel lang geleden dat ik wat gepost heb hier.
het nieuwe semester is hier ondertussen begonnen, dus ik heb weer allemaal nieuwe vakken: british literature, speech/drama, psychology, shakespeare, woodworking en astronomy.
Ik vind het wel coole vakken.
verder heb ik nu niet veel te vertellen.
sorry dat ik bijna nooit meer mensen terugmail, maar ehm, ik heb het een beetje druk op het moment enzo. ik heb geen idee waarmee eigenlijk, maar toch. binnenkort ga ik iedereen weer wat meer op de hoogte houden. dan vertel ik ook wel weer eens wat ik nu allemaal doe enzo.
groetjes van Harmke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 20774

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: