hai - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu hai - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

hai

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

27 Februari 2006 | Verenigde Staten, Ouray

hai,
ik ga dit dagboek weer eens wat meer bijhouden, tenminste, proberen. ik weet niet of t gaat lukken want alles hier gaat waarschijnlijk heel druk worden, maar goed.
vandaag heb ik weer eens gesnowboard. het ging ongelooflijk slecht. er is ook helemaal geen goede sneeuw meer. er is al een poosje geen sneeuw meer gevallen, is wel balen. maar ik heb gehoord dat maart en april de echte sneeuwmaanden zijn, dus wie weet kunnen we dan weer goed snowboarden.
ik was met 3 meisjes van mn voetbalteam erheen gegaan, was wel gezellig dus.
verder, zaterdag moest het ouray jongensbasketbalteam spelen, en ze hebben de championship gewonnen! supercool.
het jongensteam is zo goed. De meisjes hadden donderdag al gespeeld en ze hadden verloren.
Verder, ik ben zo blij dat ik voetbal doe! I love it!
maar goed, dat is zo ongeveer het enige nieuws dat ik nu te vertellen heb.
oh wacht, Jennifer Aniston was vandaag in dezelfde plek aan t skien of snowboarden als waar ik was. maar ja, k heb haar natuurlijk niet eens gezien. haha.
de paparazzi was naar haar op zoek, maar ik heb hun ook niet gezien. ze wilden jassen ruilen met een jognen die ik ontmoet had, dat vertelde hij. want ze waren bang om ontdekt te worden. sukkels... :P
tjah, eerlijk gezegd kon die hele jennifer aniston me niet echt veel schelen..
ze had trouwens toch een slechte dag uitgekozen om daar te komen, omdat de sneeuw zo slecht was.
maar ja, dat was weer alles wat ik te vertellen heb.
doeg doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 20778

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: