haha - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu haha - Reisverslag uit Ouray, Verenigde Staten van harmkeb - WaarBenJij.nu

haha

Door: harmke

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2006 | Verenigde Staten, Ouray

ik wou dit even aan iedereen vertellen, ik denk niet dat het iemand interesseert, maar ehm, ik heb de split gedaan, haha, ik ben er zo blij mee want ik moest er nogal hard voor oefenen. maar ja, mn doel is dus bereikt. en ehm, ik weet t, dit is waarschijnlijk wel het laatste waar iedereen in geinteresseerd is, maar ja, sorry dan maar :P
oh ja, ik ben weer begonnen aan een nieuwe email aan iedereen, dus dat moet snel klaar zijn. eerlijk gezegd vind ik dat leuker dan het op de site zetten, dus binnenkort is er weer nieuws over mij :P
doeidoei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 20783

Voorgaande reizen:

27 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Mijn derde reis

Landen bezocht: